Business a PR focení

Portrét vyjadřuje osobnost na fotografii…

její povahové vlastnosti, někdy odbornost, či příslušenství k profesi nebo sportovnímu odvětví. Často se jedná pouze o fotografii obličeje. Někdy je vhodnější nafotit celou postavu, zejména při focení v tzv. přirozeném prostředí, například na pracovišti nebo ve sportovním areálu. Při rozhodování, jaký portrét zvolit, je důležité vědět, na co portrét potřebuji. Co by měl na první pohled říci. Dobré je se poradit s fotografem.

Business a PR portrét je Vaše vizuální vizitka

V době sociálních sítí, internetu je kladen na portrét stále větší důraz. Doporučujeme nepodceňovat zveřejňované, zejména profilové, fotografie na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, Tvitru atd. O CV nemluvě.

Řeč těla naznačí mnohé

Důležité je rozmyslet si před focením neverbální komunikaci, tedy pózy, oblečení, jeho barvy i rekvizity.

Dejte si pozor na některé pózy, například zkřížené ruce na hrudi vyjadřují nepřístupnost až nadřazenost. Ruce před rozkrokem vyjadřují nejistotu. Ruce v pěst vyjadřují napětí a agresivitu atd.

Barvy oblečení

Dobré je si něco o barvách zjistit. například modrá barva podporuje komunikaci, vyjadřuje serióznost a působí celkově klidným dojmem.

Chcete navázat kontakt prostřednictvím portrétní business PR fotografie se zákazníky, obchodními partnery, s novým zaměstnavatelem, či novými kolegy, pak nezapomínejte na oční kontakt.

Zdá se Vám toho mnoho, na co musíte myslet, když se necháte vyfotit na business portrét?

Nebojte se, rádi s Vámi focení dopředu zkonzultujeme a poradíme, co jak se máte připravit. V průběhu focení je celá řada možností, jak se zbavit nervozity a na fotce vypadat přirozeně. Navíc fotíme ve dvou: fotograf a profesionální vizážistka – stylistka. Poradíme Vám, navedeme Vás k zajímavým pózám, abyste se na fotkách sami sobě líbili. Práce vizážistky – stylistky je v ceně focení.

Další informace a referenční fotografie najdete ZDE.

Ceny business a PR focení najdete ZDE.