Business a PR focení
Portrét vyjadřuje osobnost na fotografii…
její povahové vlastnosti, někdy odbornost, či příslušenství k profesi nebo sportovnímu odvětví. Často se jedná pouze o fotografii obličeje. Někdy je vhodnější nafotit celou postavu, zejména při focení v tzv. přirozeném prostředí, například na pracovišti nebo ve sportovním areálu. Při rozhodování, jaký portrét zvolit, je důležité vědět, na co portrét potřebuji. Co by měl na první pohled říci. Dobré je se poradit s fotografem.
Business a PR portrét je Vaše vizuální vizitka
V době sociálních sítí, internetu je kladen na portrét stále větší důraz. Doporučujeme nepodceňovat zveřejňované, zejména profilové, fotografie na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, Tvitru atd. O CV nemluvě.
Řeč těla naznačí mnohé
Důležité je rozmyslet si před focením neverbální komunikaci, tedy pózy, oblečení, jeho barvy i rekvizity.
Dejte si pozor na některé pózy, například zkřížené ruce na hrudi vyjadřují nepřístupnost až nadřazenost. Ruce před rozkrokem vyjadřují nejistotu. Ruce v pěst vyjadřují napětí a agresivitu atd.
Barvy oblečení
Dobré je si něco o barvách zjistit. například modrá barva podporuje komunikaci, vyjadřuje serióznost a působí celkově klidným dojmem.
Chcete navázat kontakt prostřednictvím portrétní business PR fotografie se zákazníky, obchodními partnery, s novým zaměstnavatelem, či novými kolegy, pak nezapomínejte na oční kontakt.