Internetové stránky i jakékoliv další reklamní materiály vytváříme s cílem získat nové zákazníky a stávajícím ukázat, že mají správného partnera. Nejdůležitější je první dojem. Celý proces v podvědomí by měl fungovat následovně:
- Zaujmout
- Vzbudit emoci
- Vyvolat důvěru
- Vyvolat zvědavost a spustit představivost
- Přesvědčit návštěvníka www stránek, či čtenáře reklamního materiálu, že chce vědět víc
- Eliminovat tak, pokud možno, co nelépe moment okamžitého opuštění webu
Nejprve návštěvník, či čtenář hodnotí celkový design, fotografie a až potom se rozhoduje, zda začne číst nadpisy, podnadpisy, popisy fotek, natož celý text článku, či webu.
Vycházejme ze skutečnosti, že v podstatě většina lidí nečte a aby se ke čtení odhodlala, musí být k tomu patřičný důvod. Tím důvodem mohou být a obvykle jsou fotografie.
Lidé si fotky pamatují lépe než text. Vaše autentické fotografie na webu, či v reklamním materiálu v kombinaci s kvalitními texty zaujmou a motivují zákazníky k akci. Zjistit víc, vyzkoušet, koupit…
Pozor na fotografie z fotobank!
Jsou uniformní, obvykle nic neříkající, to proto, že je používá každý. Na první pohled jsou relativně snadno dostupné a levné, záleží to však na jejich způsobu používání. I to najaté advokátní kanceláře prověřují, a mají na to softwarové nástroje! Dopis od nich bývá nemilým překvapením. Fotobanky dělají svůj byznys s cílem vydělat, a hodně. Vyplatí se číst obchodní podmínky i u fotek nabízených zdarma. Navíc není nic horšího, když konkurenti v reklamní kampani použijí stejnou, či podobnou fotku z fotobanky. I to se v praxi stává.
Je lepší mít vlastní, originální fotografie. Proč?
- Budete na nich Vy, nebo Vaše produkty
- Odliší vás od konkurence
- Budete lépe zapamatovatelní
- Cílová skupina Vás lépe pozná
- Originální fotky pozvednou úroveň Vašeho webu i reklamních materiálů, bude působit profesionálně a důvěryhodně
- Lépe představíte svůj business, či produkty
- Lépe zacílíte a přitáhnete zákazníky
- Kvalitní, promyšlené fotografie vám budou sloužit i několik let
Nepodceňujte přípravu na focení a realizaci nechte na nás
Se stylem focení a s celou přípravou Vám rádi pomůžeme. Navrhneme styl focení, zda ve fotoateliéru, či u Vás v „přirozeném prostředí“, nebo navrhneme lokaci dle potřeb. Navrhneme scénu, situaci v případě komponované reklamní fotografie, vybereme modely a modelky. Navrhneme jejich outfit. Vše naplánujeme s ohledem na Vaše potřeby, produkt, cílovou skupinu, obchodní politiku a strategie nebo i jednotný styl vizuální komunikace.
Podobné to je při reklamním image focení produktů, či business a PR portrétů. U všeho věnujeme zvýšenou pozornost postprodukčnímu zpracování…
Text & ilustrační fotografie ©Luboš J. Marek, FAST SHOTS, s.r.o.