Focení produktů do reklamy, katalogů, na weby i e-shopy
Produktová fotografie má spousty možností i úskalí
Zakázky na focení různých produktů dostáváme poměrně často. Pokaždé se samozřejmě jedná o něco jiného. Tedy i o různé techniky svícení, stínění a focení produktů.
Co mají všechny zakázky společné?
- fotografie musí být nejvíce věrná skutečnosti
- nesmí docházet ke zkreslení barev, barvy musí odpovídat skutečnosti
- nesmí nedocházet k deformaci perspektivy produktu
- produkt musí být dostatečně vyostřen v celé své velikosti
Každý druh produktů se svítí a fotí jinak, ať už se jedná o nápoje ve skleněných lahvích, svítidla, sklo, šperky nebo sady na výrobu umělých dekorativních květin. Právě tato zakázka nás přiměla k tomu napsat tento příspěvek. Majitelka e-shopu Beauty Flowers se na nás obrátila s tím, že zatím se nikomu nepovedlo správně barevně nafotit její produkty, což považuje za důležité.